Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Петрівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 22 грудня 2023 о 10:11

Петрівською ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області 21.07.2023 року проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» під час якої відповідала на актуальні питання платників податків на тему «Електронні сервіси ДПС. Мобільний застосунок «Моя податкова»» начальник Петрівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Наталія Пікінер.

Основними питаннями, які було задано під час сеансу телефонного зв’язку були:

1. Що таке електронні сервіси та як їх використовувати?

 На сьогодні все актуальнішим та популярним серед платників податків є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників в умовах карантину.

Декілька років працює та активно використовується платниками податків інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості.

2. Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?

У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню “Стан розрахунків з бюджетом”);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загально обов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

3. Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

 Під час «гарячої лінії» платники податків дізналися, що відповідно до Наказу Мінфіну від  22.03.2023 №148 «Про затвердження Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення» є, зокрема, спрощення алгоритму заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції платниками та органами виконавчої влади шляхом скорочення кількості його обов’язкових полів. Так, кількість обов’язкових полів, які заповнюються платниками у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції, зменшено до 2 полів – для платників на бюджетні/небюджетні/депозитний рахунки («Код виду сплати», «Додаткова інформація запису») та до 1 поля – для платників на єдиний рахунок («Додаткова інформація запису»).

 4. Які переваги подання податкової звітності в електронному вигляді?

Переваги подання податкової звітності в електронному вигляді:

- економія часу для платників, адже не потрібно відвідувати податкові органи, що актуально в умовах пандемії COVID-19.

- вибір часу надання звітності. Якщо звіти в паперовому вигляді подаються тільки протягом робочих годин, то в електронному вигляді їх можна надсилати в зручний для вас час;

- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі;

- звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет, не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання. 

- програмне забезпечення постійно оновлює свій функціонал, в т.ч. оновлюючи формати подання документів. У разі зміни форм або введенні нових форм податкових декларацій та інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, платник автоматично отримує можливість оновлення версій форматів;

- автоматична перевірка звітності;

- оперативний контроль стану та якості здачі звітності;

- автоматичне формування електронного архіву. Кожне програмне зебезпечення формує архів електронних копій звітів, квитанційта інших електронних документів.

Мобільний за стосунок «Моя податкова»

Мобільний застосунок «Моя податкова» від ДПС доступний на телефони як на платформі Android, так і iOS!  

«Моя податкова» -  простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби,  а також сплати податків з використанням платіжних систем.   

У розділі «Реєстри» застосунку можна здійснити:

пошук фіскального чека;
пошук марки акцизного податку;
пошук даних реєстру платників ПДВ;
пошук даних реєстру страхувальників;
пошук даних реєстру платників єдиного податку;
пошук даних реєстру неприбуткових установ та організацій.
У розділі «Мої дані» застосунку можна отримати інформацію про:  

-  адресу реєстрації та фактичне місце проживання;  

-  обʼєкти оподаткування;  

-  обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР);  

-  стан розрахунків з бюджетом.  

У розділі «Послуги» доступно:  

-  направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів;  

-  подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);

- подання Заяви на внесення змін до ДРФО (5 ДР);

- подання Облікової каотки фізичної особи – платника податків (1 ДР);

- подання Заяви до Реєстру волонтерів;

- перегляд інформації про стан розрахунків з бюджетом.  

У розділі «Повідомлення» доступні:  

-  квитанції;  

-  відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;  

- інформація з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору;  

- листи контролюючого органу

 
Петрівська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області