Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Вільшанській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 09 травня 2023 о 15:05

У Вільшанській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: “Електронні сервіси ДПС- просто та зручно”.

На запитання платників відповідала головний державний інспектор Вільшанської ДПІ Ірина Нєдєлкова.

Пропонуємо Вашій увазі відповіді на деякі із запитань, які були обговорені під час сеансу телефонного зв’язку.

1. Що таке електронні сервіси та як їх використовувати?

 На сьогодні все актуальнішим та популярним серед платників податків є використання електронних сервісів, тобто послуг, які надаються з використанням Інтернету. Це дає змогу зекономити час та уникнути необхідності відвідування Центрів обслуговування платників в умовах карантину.

Декілька років працює та активно використовується платниками податків інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет». Цей сервіс постійно удосконалюється, додаються нові послуги та можливості.

2. Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?

У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню “Стан розрахунків з бюджетом”);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загально обов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

3. Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?

Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.

З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Під час «гарячої лінії» платники податків дізналися, що відповідно до Наказу Мінфіну від  22.03.2023 №148 «Про затвердження Порядку заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції під час сплати (стягнення) податків, зборів, митних, інших платежів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, внесення авансових платежів (передоплати), грошової застави, а також у разі їх повернення» є, зокрема, спрощення алгоритму заповнення реквізиту «Призначення платежу» платіжної інструкції платниками та органами виконавчої влади шляхом скорочення кількості його обов’язкових полів. Так, кількість обов’язкових полів, які заповнюються платниками у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції, зменшено до 2 полів – для платників на бюджетні/небюджетні/депозитний рахунки («Код виду сплати», «Додаткова інформація запису») та до 1 поля – для платників на єдиний рахунок («Додаткова інформація запису»).

Платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на всі запитання, які їх цікавили.