Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Голованівській ДПІ проведено практикум

опубліковано 09 травня 2023 о 11:44

Голованівською ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області на постійній основі проводиться роз’яснювальна робота серед платників податків щодо подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку та  надається практична допомога у користуванні Електронним кабінетом.

Так, 09.05.2023 року начальником ДПІ Оленою ЗАГОРОДНЬОЮ було проведено практикум для громадянки щодо подання декларації про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки за навчання та отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

У ході заходу надано практичну допомогу щодо створення , підписання та відправлення декларації про майновий стан і доходи та запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків через Електронний кабінет. 

Електронний кабінет платника податків- це сервіс, створений для можливості реалізовувати платником податків свої права та обов’язки в електронному вигляді. Завдяки впровадженню цієї системи стала можливою відправка електронних документів до органів ДПС,подання податкової звітності, отримання довідок,отримання інформації з загальнодоступних реєстрів , а також надсилання різноманітних запитів чи .

Переваги Е-кабінету :

надійність;
зручність;
економія часу.
Сервіс знаходиться у відкритому доступі, його легко знайти за допомогою пошукових систем, зазначивши в пошуковому рядку «Електронний кабінет ДПС», або перейти за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua./ 

 Працівниками Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області на постійній основі надається практична допомога при подачі звітності, або подачі заяв та інших документів через електронні сервіси ДПС. 

Голованівська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області