Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Голованівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Переваги подання звітності в електронному вигляді»

опубліковано 24 березня 2021 о 15:26

У Голованівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Переваги подання звітності в електронному вигляді».

На питання платників щодо подання звітності в електронному вигляді відповідала в.о. начальника Голованівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Людмила Середа. Пропонуємо для ознайомлення деякі питання, що надійшли від платників податків та відповіді на них:

Питання 1: Розкажіть, будь-ласка, про переваги подання звітності в електронному вигляді.

Відповідь: Податковим кодексом України передбачено поданння звітності в електронному вигляді  і є можливим за умови отримання електронного цифрового підпису в акредитованих центрах сертифікації ключів.

Перевагами подання платниками податків звітності в електронному вигляді є економія часу на її подання, постійна актуалізація (оновлення) програмного забезпечення відповідно до останніх змін у податковому законодавстві, захищення від несанкціонованих переглядів та втручань, економія коштів на придбання бланків звітності (заяв, податкових декларацій, розрахунків коригування тощо), арифметичний контроль за показниками податкової звітності, автоматичне створення архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів, уникнення спілкування з податковим інспектором, що є дуже актуальним в умовах карантинних обмежень.

Питання2: Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?

Відповідь: Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет, зайти до якого можна через офіційний вебпортал ДПС.

Приватна частина Електронного кабінету через режим «Стан розрахунків з бюджетом» відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету, вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Питання 3: У зв’язку із запровадженням карантину, яким чином можна оперативно отримати інформацію щодо застосування деяких норм податкового законодавства?

Відповідь: В умовах карантинного режиму, необхідно дотримуватись основних правил поведінки для запобігання поширенню коронавірусу, зокрема обмежити відвідування місць великого скупчення людей.

Щодо оперативного отримання інформації стосовно податкового законодавства, то у Вас є можливість не виходячи з дому, за допомогою мережі Інтернет отримати таку інформацію, відвідавши субсайт «Територіальні органи ДПС у Кіровоградській області» офіційного вебпорталу ДПС України. На головній сторінці зазначеного субсайту у розділі «Новини» щоденно розміщується інформація з актуальних питань застосування норм податкового законодавства, останні податкові новації тощо. Матеріали з найбільш актуальних тем розміщуються також на сторінці «ДПС у Кіровоградській області, у мережі Facebook та Telegram-каналі ДПС.

Крім того, інформацію щодо застосування окремих норм податкового законодавства можна отримати скориставшись електронним сервісом ДПС «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» (ЗІР) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.

У разі виникнення додаткових питань можна також звернутися особисто до Центру обслуговування платників за телефоном (05252) 2-24-06.

Питання 4: Які послуги платники можуть отримати дистанційно на період карантину?

Відповідь: Одним із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС є Електронний кабінет, важливість використання якого особливо зросла на період карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Окрім подання звітності в електронному вигляді, засобами Електронного кабінету надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:

- картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.