Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень 2024 року

опубліковано 05 лютого 2024 о 10:12

У січні 2024 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 25 письмових звернень громадян (заяв), що на 14 звернень менше, ніж за відповідний період 2023 року (11).

Із 25 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 15 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 3 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина) та 7 звернень від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 8 звернень виконано в термін та 17 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 25 громадян.

За статтю авторів звернень - 16 чоловіки (64 відс.), 9 жінки (36 відс.).

За соціальним станом заявників: по 1 (4 відс.) – від пенсіонера та від військовослужбовця, 23 (92 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: 1 (4 відс.) – учасник бойових дій та 24 (96 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: місцеві податки (30,5 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (13,1 відс.), контрольно-перевірочна робота (31 відс.).

Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.

У січні 2024 року здійснено 1 особистий прийом, на якому були присутні 2 громадянина.

За статтю авторів звернень – 2 чоловіки (100 відс.).

За соціальним станом заявників: 2 (100 відс.) – інші (директор підприємства та представник).

За категоріями авторів звернень: 2 (100 відс.) – категорія не визначена.

Питання, що порушують громадяни в звернені стосувались податкової звітності.