Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - лютий 2024 року

опубліковано 01 березня 2024 о 10:09

За січень - лютий 2024 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 46 письмових звернень громадян (заяв), що на 20 звернень більше, ніж за відповідний період 2023 року (26).

Із 46 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 28 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 7 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина) та 11 звернень від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 40 звернень виконано в термін та 6 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 46 громадян.

За статтю авторів звернень - 24 чоловіки (52,2 відс.), 21 жінки (45,6 відс.) та 1 (2,2 відс.) – стать авторів звернень не визначено. 

За соціальним станом заявників: 1 (2,2 відс.) – від військовослужбовця, 2 (4,3 відс.) - від пенсіонерів та 43 (93,5 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: 1 (2,2 відс.) – учасник бойових дій та 45 (97,8 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються: контрольно-перевірочна робота (30,5 відс.), місцеві податки (24 відс.), реєстраційні номери облікових карток платників податків (13,1 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (10,9 відс.).

Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.

За січень - лютий 2024 року проведено 2 особистих прийома, на яких були присутні 3 громадянина.

За статтю авторів звернень – 3 чоловіки (100 відс.).

За соціальним станом заявників: 1 (33,3 відс.) – військовослужбовець та 2 (66,7 відс.) – інші (директор підприємства та представник).

За категоріями авторів звернень: 1 (33,3 відс.) – учасник бойових дій та 2 (66,7 відс.) – категорія не визначена.

Питання, що порушували громадяни в звернені на особистому прийомі стосувались податкової звітності та контрольно-перевірочної роботи.