Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - грудень 2023 року

опубліковано 03 січня 2024 о 11:28

У 2023 році до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 273 письмових звернень громадян, що на 73 звернення більше, ніж за відповідний період 2022 року (200), з них: 273 заяви (100 відс.).

Із 273 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 149 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 47 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 76 звернень від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 256 звернень виконано в термін та 17 звернень знаходяться на виконанні.

За вказаний період надійшло 10 колективних звернень від 126 громадян. Колективні звернення стосувались інформування про ухилення від сплати податків, які розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства та надані письмові відповіді. 

Всього звернулось 389 громадян.

За статтю авторів звернень – 135 чоловіки (34,7 відс.), 117 жінки (30,1 відс.) та 137 (35,2 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 (0,3 відс.) – від робітника, селянина, державного службовця, по 2 (0,5 відс.) – від військовослужбовців, пенсіонерів з числа військовослужбовців та безробітних, 5 (1,3 відс.) – від підприємців, 15 (3,8 відс.) – від пенсіонерів та 360 (92,5 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,3 відс.) – від учасника війни, дитина війни, особи з інвалідністю ІІ групи, особи з інвалідністю ІІІ групи одинока мати, по 2 (0,5 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни та ветерана праці, 10 (2,4 відс.) - від учасників бойових дій та 370 (95,1 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (85,7 відс.), у т.ч. контрольно-перевірочна робота (31,2 відс.), місцеві податки (15,6 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (15,1 відс.).

У 2023 році здійснено 1 особистий прийом, на якому були присутні 2 громадянина.

За статтю авторів звернень – 2 чоловіки (100 відс.).

За соціальним станом заявників: 2 (100 відс.) – інші (директора підприємства).

За категоріями авторів звернень: 2 (100 відс.) – категорія не визначена.

Питання, що порушують громадяни в звернені стосувались відшкодування ПДВ.