Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - листопад 2023 року

опубліковано 01 грудня 2023 о 13:45

Протягом січня – листопада 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 233 письмових звернень громадян, що на 47 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року (186), з них: 233 заяви (100 відс.).

Із 233 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 125 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 40 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 67 звернень від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 223 звернення виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.

За вказаний період надійшло 8 колективних звернень від 60 громадян. Колективні звернення стосувались інформування про ухилення від сплати податків, які розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства та надані письмові відповіді. 

Всього звернулось 285 громадян.

За статтю авторів звернень – 114 чоловіки (40 відс.), 102 жінки (35,8 відс.) та 69 (24,2 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 (0,3 відс.) – від робітника, селянина, державного службовця, по 2 (0,7 відс.) – від військовослужбовців та безробітних, 3 (1,1 відс.) – від підприємців, 13 (4,7 відс.) – від пенсіонерів та 262 (91,9 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,3 відс.) – від учасника війни, особи з інвалідністю ІІ групи, одинока мати, по 2 (0,7 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни та ветерана праці, 10 (3,6 відс.) - від учасників бойових дій та 268 (94,1 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (85,8 відс.), у т.ч. місцеві податки (12,9 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (16,8 відс.), контрольно-перевірочна робота (34,5 відс.).

У січні - листопаді 2023 року здійснено 1 особистий прийом, на якому були присутні 2 громадянина.

За статтю авторів звернень – 2 чоловіки (100 відс.).

За соціальним станом заявників: 2 (100 відс.) – інші (директора підприємства).

За категоріями авторів звернень: 2 (100 відс.) – категорія не визначена.

Питання, що порушують громадяни в звернені стосувались відшкодування ПДВ.