Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень-жовтень 2023 року

опубліковано 01 листопада 2023 о 16:07

Протягом січня – жовтня 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 214 письмових звернень громадян, що на 43 звернення більше, ніж за відповідний період 2022 року (171), з них: 214 заяв (100 відс.).

Із 214 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 117 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 35 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 61 звернення від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 206 звернень виконано в термін та 8 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 237 громадян.

За статтю авторів звернень – 106 чоловіки (44,7 відс.), 94 жінки (39,7 відс.) та 37 (15,6 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 (0,4 відс.) – від робітника, селянина, державного службовця та безробітного, 2 (0,9 відс.) – від військовослужбовців, 3 (1,3 відс.) – від підприємців, 10 (4,2 відс.) – від пенсіонерів та 218 (92 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,4 відс.) – від учасника війни, від ветерана праці, від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 (0,9 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни, 10 (4,2 відс.) - від учасників бойових дій та 222 (93,7 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (86,5 відс.), у т.ч. місцеві податки (14,2 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (17,8 відс.), контрольно-перевірочна робота (34,3 відс.), праця і заробітна плата (0,5 відс.).