Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - вересень 2023 року

опубліковано 04 жовтня 2023 о 13:19

Протягом січня – вересня 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 196 письмових звернень громадян, що на 40 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року (156), з них: 196 заяв (100 відс.).

Із 196 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 110 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 33 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 52 звернення від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 190 звернень виконано в термін та 6 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 217 громадян.

За статтю авторів звернень – 94 чоловіки (43,3 відс.), 89 жінки (41 відс.) та 34 (15,7 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 (0,5 відс.) – від робітника, селянина, державного службовця та безробітного, 2 (0,9 відс.) – від військовослужбовців, 3 (1,4 відс.) – від підприємців, 9 (4,1 відс.) – від пенсіонерів та 199 (91,6 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,5 відс.) – від учасника війни, від ветерана праці, від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 (0,9 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни, 10 (4,5 відс.) - від учасників бойових дій та 202 (93,1 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (87,6 відс.), у т.ч. місцеві податки (11,4 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (19,5 відс.), контрольно-перевірочна робота (33,8 відс.), праця і заробітна плата (0,5 відс.).