Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - серпень 2023 року

опубліковано 04 вересня 2023 о 08:30

Протягом січня – серпня 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 180 письмових звернень громадян, що на 38 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року (142), з них: 180 заяв (100 відс.).

Із 180 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 119 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 17 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 1 звернення через органи влади та 43 звернення від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 168 звернень виконано в термін та 12 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 201 громадянин.

За статтю авторів звернень – 88 чоловіки (43,8 відс.), 87 жінки (43,3 відс.) та 26 (12,9 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 (0,5 відс.) – від селянина, державного службовця, безробітного та колишнього працівника ДПС, 2 (1 відс.) – від військовослужбовців, 3 (1,5 відс.) – від підприємців, 5 (2,5 відс.) – від пенсіонерів та 187 (93 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,5 відс.) – від учасника війни, від ветерана праці, від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 (1 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни, 10 ( 5 відс.) - від учасників бойових дій та 186 (92,5 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (99,4 відс.), у т.ч. місцеві податки (16,7 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (23,9 відс.), контрольно-перевірочна робота (28,9 відс.), праця і заробітна плата (0,5 відс.).