Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - липень 2023 року

опубліковано 01 серпня 2023 о 12:56

Протягом січня – липня 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 143 письмові звернення громадян, що на 15 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року (128), з них: 143 заяви (100 відс.).

Із 143 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 99 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 14 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 30 звернень від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 133 звернення виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 164 громадянина.

За статтю авторів звернень – по 69 громадянам (42,1 відс.) жіночої та чоловічої статті та 26 (15,8 відс.) – стать авторів звернень не визначено. 

За соціальним станом заявників: по 1 (0,6 відс.) – від селянина, державного службовця, військовослужбовця, безробітного та колишнього працівника ДПС, по 3 (1,8 відс.) – від пенсіонерів та підприємців, 153 (93,4 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,6 відс.) – від учасника війни, від ветерана праці, від особи з інвалідністю ІІ групи, по 2 (1,2 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни, від учасника бойових дій та 157 (95,8 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (99,3 відс.), у т.ч. місцеві податки (17,6 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (21,1 відс.), контрольно-перевірочна робота (30,3 відс.), праця і заробітна плата (0,7 відс.).