Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень - червень 2023 року

опубліковано 03 липня 2023 о 14:51

Протягом січня – червня 2023 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 111 письмових звернень громадян, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2022 року (110), з них: 111 заяв (100 відс.).

Із 111 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 81 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 9 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 21 звернення від інших органів, установ, організацій. 

За результатами виконання: 104 звернення виконано в термін та 7 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулось 119 громадян.

За статтю авторів звернень - 52 чоловіки (43,7 відс.), 55 жінки (46,2 відс.) та 12 (10,1 відс.) – стать авторів звернень не визначено. 

За соціальним станом заявників: по 1 (0,8 відс.) – від селянина, державного службовця, військовослужбовця, безробітного та колишнього працівника ДПС, 2 (1,7 відс.) – від пенсіонерів, 3 (2,6 відс.) – від підприємців та 109 (91,7 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,8 відс.) – від учасника війни, від ветерана праці, від особи з інвалідністю ІІ групи, 2 (1,7 відс.) - від особи з інвалідністю внаслідок війни та 114 (95,9 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (99,1 відс.), у т.ч. місцеві податки (19,2 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (22,1 відс.), контрольно-перевірочна робота (27,4 відс.), праця і заробітна плата (0,9 відс.).