Протягом січня - травня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 95 письмових звернень громадян, що на 118 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року (213), з них: 95 заяв (100 відс.).
Із 95 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 63 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 9 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 5 звернень через органи влади та 18 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 93 звернення виконано в термін та 2 звернення знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 98 громадян.
За статтю авторів звернень - 58 чоловіки (59,2 відс.), 37 жінки (37,7 відс.) та 3 (3,1 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 (1 відс.) – від працівника бюджетної сфери, від військовослужбовця та від студента, 4 (4,1 відс.) - від пенсіонерів, 3 (3,1 відс.) - від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 8 (8,2 відс.) – від підприємців, 12 (12,2 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 68 (69,4 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: по 1 (1 відс.) - від учасника бойових дій та особи з інвалідністю ІІІ групи, 2 (2 відс.) – від особи з інвалідністю ІІ групи, 94 (96 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (91,6 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (27,4 відс.), контрольно-перевірочна робота (23,2 відс.), реєстрація та облік платників податків (9,5 відс.), місцеві податки (10,6 відс.), єдиний соціальний внесок (4,2 відс.), праця і заробітна плата (8,9 відс.).