Протягом січня - квітня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 76 письмових звернень громадян, що на 109 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року (185), з них: 76 заяв (100 відс.).
Із 76 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 53 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 9 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина) та 14 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 66 звернень виконано в термін та 10 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 79 громадян.
За статтю авторів звернень - 48 чоловіки (60,8 відс.), 28 жінки (35,4 відс.) та 3 (3,8 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: 4 (5,1 відс.) від пенсіонерів, 3 (3,8 відс.) від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 6 (7,6 відс.) – від підприємців, 12 (15,2 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 54 (68,3 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: по 1 (1,3 відс.) від учасника бойових дій, особи з інвалідністю ІІ групи та особи з інвалідністю ІІІ групи, 76 (96,1 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (90,8 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (30,3 відс.), реєстрація та облік платників податків (14,5 відс.), місцеві податки (11,9 відс.), єдиний соціальний внесок (5,3 відс.), праця і заробітна плата (9,2 відс.).