Протягом січня - березня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 72 письмових звернень громадян, що на 70 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року (142), з них: 72 заяви (100 відс.).
Із 72 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 51 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 9 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина) та 12 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 61 звернення виконано в термін та 11 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 75 громадянина.
За статтю авторів звернень - 44 чоловіки (58,7 відс.), 28 жінки (37,3 відс.) та 3 (4,0 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: 4 (5,3 відс.) від пенсіонерів, 2 (2,7 відс.) від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 6 (8,0 відс.) – від підприємців, 12 (16,0 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 51 (68,0 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: по 1 (1,3 відс.) від учасника бойових дій, особи з інвалідністю ІІ групи та особи з інвалідністю ІІІ групи, 72 (96,1 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (80,6 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (27,8 відс.), реєстрація та облік платників податків (11,1 відс.), місцеві податки (12,5 відс.), єдиний соціальний внесок (8,3 відс.), праця і заробітна плата (9,4 відс.).