Протягом січня - червня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 110 письмових звернень громадян, що на 124 звернення менше, ніж за відповідний період 2021 року (234), з них: 110 заяв (100 відс.).
Із 110 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 73 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 10 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 7 звернень через органи влади та 20 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 105 звернень виконано в термін та 5 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 113 громадян.
За статтю авторів звернень - 64 чоловіки (56,6 відс.), 44 жінки (38,9 відс.) та 5 (4,5 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 (0,9 відс.) – від робітника, від працівника бюджетної сфери та від студента, 2 (1,8 відс.) – від військовослужбовців, 3 (2,6 відс.) - від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 4 (3,5 відс.) - від пенсіонерів, 8 (7,1 відс.) – від підприємців, 14 (12,4 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 79 (69,9 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 (0,9 відс.) - від учасника бойових дій, по 2 (1,8 відс.) – від осіб з інвалідністю ІІ та ІІІ групи, 108 (95,5 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (90,5 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (27,6 відс.), контрольно-перевірочна робота (21,9 відс.), реєстрація та облік платників податків (9,7 відс.), місцеві податки (9,3 відс.), єдиний соціальний внесок (3,7 відс.), праця і заробітна плата (10 відс.).