Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - листопада 2020 року

опубліковано 07 грудня 2020 о 08:21

Протягом січня - листопада 2020 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 371 письмове звернення громадян, що на 120 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року (491), з них: 371 заява (100 відс.).

Із 371 письмового звернення за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 201 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 72 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 64 звернення - через органи влади та 34 звернень - від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 366 звернень виконано в термін та 5 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 401 громадян.

За статтю авторів звернень - 179 чоловіки (44,6 відс.), 177 жінки (44,1 відс.) та 45 (11,3 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: 1 звернення (0,3 відс.) від безробітного; по 2 звернення (0,5 відс.) від робітників та працівника бюджетної сфери; 3 звернення (0,7 відс.) від селян; 8 звернень (2 відс.) від підприємців; 27 звернень (6,7 відс.) від державних службовців; 36 звернень (9 відс.) від пенсіонерів та 322 звернень (80,3 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (0,3 відс.) – дитина війни, інвалід війни, ветеран праці, дитина-інвалід, одинока мати; по 2 звернення (0,5 відс.) – інвалід ІІ групи та інвалід ІІІ групи; 15 звернень (3,7 відс.) - учасники бойових дій; 377 звернень (93,8 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (91,9 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (26,9 відс.), єдиного соціального внеску (12,4 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12,7 відс.), праці та заробітної плати (8,1 відс.).

У січні - листопаді 2020 року здійснено 18 прийомів за зверненнями громадян, що на 21 прийом менше, ніж за відповідний період 2019 року (39), з них: 18 заяв (100 відс.).

Всього звернулося 25 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 16 чоловіки (64 відс.) та 9 жінки (36 відс.).

За соціальним станом заявників: 1 (4 відс.) – підприємець, 2 (8 відс.) - пенсіонери та 22 (88 відс.) – інші (директор підприємства, бухгалтера).

За категоріями авторів звернень: 1 (4 відс.) – дитина війни та 24 (96 відс.) – категорія не визначена.

Питання, що порушують громадяни в зверненнях стосувались щодо реструктуризації та погашення податкового боргу, оподаткування доходів підприємницької діяльності, блокування податкових накладних, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.