Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - жовтня 2020 року

опубліковано 03 листопада 2020 о 13:50

Протягом січня - жовтня 2020 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 349 письмових звернень громадян, що на 76 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року (425), з них: 349 заяв (100 відс.).

Із 349 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 197 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 66 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 62 звернення - через органи влади та 32 звернення - від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 340 звернень виконано в термін та 9 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 375 громадян.

За статтю авторів звернень - 171 чоловіки (45,6 відс.), 162 жінки (43,2 відс.) та 42 (11,2 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 зверненню (0,3 відс.) від безробітного та працівника бюджетної сфери; 2 звернення (0,5 відс.) від робітників; 3 (0,8 відс.) від селян; 7 звернень (1,9 відс.) від підприємців; 27 звернень (7,2 відс.) від державних службовців; 35 звернень (9,3 відс.) від пенсіонерів та 299 звернень (79,7 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (0,3 відс.) – дитина війни, інвалід війни, ветеран праці, дитина-інвалід, одинока мати; по 2 звернення (0,5 відс.) – інвалід ІІ групи та інвалід ІІІ групи; 15 звернень (4 відс.) - учасники бойових дій; 351 звернення (93,5 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (91,4 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (26,1 відс.), єдиного соціального внеску (13,2 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12,6 відс.), праці та заробітної плати (8,6 відс.).

У січні - жовтні 2020 року здійснено 18 прийомів за зверненнями громадян, що на 20 прийомів менше, ніж за відповідний період 2019 року (38), з них: 18 заяв (100 відс.).

Всього звернулося 25 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 16 чоловіки (64 відс.) та 9 жінки (36 відс.).

За соціальним станом заявників: 1 (4 відс.) – підприємець, 2 (8 відс.) - пенсіонери та 22 (88 відс.) – інші (директор підприємства, бухгалтера).

За категоріями авторів звернень: 1 (4 відс.) – дитина війни та 24 (96 відс.) – категорія не визначена.

Питання, що порушують громадяни в зверненнях стосувались щодо реструктуризації та погашення податкового боргу, оподаткування доходів підприємницької діяльності, блокування податкових накладних, податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.