Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області за січень – грудень 2020 року

опубліковано 06 січня 2021 о 07:56

У 2020 році до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 392 письмових звернень громадян, що на 271 звернення менше, ніж за відповідний період 2019 року (663) з них: 392 заяви (100%).

Із 392 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 215 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 78 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 66 звернень через органи влади та 33 звернення від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 386 звернень виконано в термін та 6 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 422 громадян.

За статтю авторів звернень - 192 чоловіки (45,5%), 185 жінки (43,8%) та 45 (10,7%) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 2 (0,5%) – від робітників, працівників бюджетної сфери, безробітних, 4 (0,9%) – від селян, 8 (1,9%) - від підприємців, 11 (2,6%) – від пенсіонерів, з числа військовослужбовців, 27 (6,4%) – від пенсіонерів, 30 (7,1%) – від державних службовців та 336 (79,6%) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,2%) – дитина війни, особа з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, ветеран праці, дитина з інвалідністю, одинока мати, по 2 (0,5%) – особа з інвалідністю ІІ групи та ІІІ групи, інвалід ІІІ групи, 15 (3,6%) – учасники бойових дій та 398 (94,4%) – категорія не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (91,8%), у т.ч.інформування про ухилення від сплати податків (24,2%), єдиний соціальний внесок (12,5%), контрольно-перевірочної роботи (12,8%), праця і заробітна плата (8,2%).

За 2020 рік повторних, неодноразових звернень та скарг від громадян до ГУ ДПС у Кіровоградській області не надходило.

За вказаний період надійшло 8 (2,1%) колективних звернень від 38 громадян. Колективні звернення громадян стосувалися щодо інформування про ухилення від сплати податків та сплата ЄСВ. Всі звернення розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства та надані письмові відповіді.

Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом та структурними підрозділами ГУ ДПС у Кіровоградській області відповідно до затверджених графіків особистого прийому громадян.

Графіки особистого прийому громадян розміщені на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників та на субсайті територіальних органів ДПС у Кіровоградській області вебпорталу ДПС (kr.tax.gov.ua).

У 2020 році здійснено 18 прийомів за зверненнями громадян, що на 28 прийомів менше, ніж за відповідний період 2019 року (46), з них: 18 заяв (100%).

 

 

 

Всього звернулося 25 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 16 чоловіки (64%)та 9 жінки (36%).

За соціальним станом заявників: 1 (4%) – підприємець, 2 (8%) – пенсіонери та 22 (88%) – директора, бухгалтера, представники підприємств.

За категоріями авторів звернень: 1 (4%) – дитина війни та 24 (96%) – категорія авторів звернень не визначена.

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому стосувалися податкової звітності.

Скарг, заявлених на особистому прийомі, не було.

Відсутні громадяни, які звернулися на особистий прийом повторно та неодноразово.

За вказаний період відбулося 6 (33,3%) колективних звернення від 13 громадян. Колективні звернення громадян стосувалися щодо блокування податкових накладних, розстрочення (відстрочення, реструктуризація) грошового зобов’язання (податкового боргу), а також списання безнадійного податкового боргу.

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення та реалізація їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної податкової служби, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. З цією метою податковими органами області забезпечено кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян, систематично здійснюється аналіз цієї роботи.

Фактів порушень посадовими особами положень Закону України „Про звернення громадян" за звітний період не виявлено. Питання, порушені у зверненнях громадян, розглядаються детально, без формалізму та тяганини, відповіді надаються у визначені законодавством терміни.

Щоквартально у засобах масової інформації, щомісячно на субсайті територіальних органів ДПС у Кіровоградській області вебпорталу ДПС та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних оприлюднюються узагальненні відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.