Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян ГУ ДПС у Кіровоградській області протягом січня - вересня 2019 року

опубліковано 04 жовтня 2019 о 14:52

Протягом січня – вересня 2019 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 384 письмових звернень громадян, що на 203 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року (587), з них: 383 заяви (99,7 відс.), 1 пропозиція (0,3 відс.).

Із 384 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 248 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 45 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 59 звернень через органи влади та 32 звернення від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 371 звернення виконано в термін та 13 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 512 громадян.

За статтю авторів звернень - 213 чоловіки (41,6 відс.), 159 жінки (31,1 відс.) та 140 (27,3 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 (0,2 відс.) – від селянина, працівника бюджетної сфери, безробітного, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, 17 звернень (3,4 відс.) – від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх), 35 (6,8 відс.) –від пенсіонерів, 39 (7,6 відс.) – від підприємців та 417 (81,4 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 (0,2 відс.) – учасник війни, інвалід І групи, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітна сім’я, по 2 (0,4 відс.) - учасник бойових дій, дитина – інвалід, 4 (0,7 відс.) – інвалід ІІ групи, 7 (1,4 відс) – інвалід ІІІ групи та 493 (96,3 відс.) – категорія не визначена.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (91,4 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (31,6 відс.), єдиного соціального внеску (11,1 відс.), митного оформлення (19,7 відс.), контрольно-перевірочної роботи (10,3 відс.), праці та заробітної плати (8,6 відс.).

Протягом січня - вересня 2019 року здійснено 37 прийомів за зверненнями громадян, що на 108 прийомів менше, ніж за відповідний період 2018 року (145), з них: 35 заяв (94,6 відс.) та 2 пропозиції (5,4 відс.).

Всього звернулося 38 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 32 чоловіки (84,2 відс.)та 6 жінки (15,8 відс.).

За соціальним станом заявників: 1 (2,6 відс.) – підприємець; 4 (10,5 відс.) – пенсіонери; 33 (86,8 відс.) – директора, бухгалтера, представники підприємств.

За категоріями авторів звернень: 1 (2,6 відс.) інвалід ІІ групи, 37 (97,4 відс.) – категорія не визначена.

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи та митного оформлення транспортних засобів.