Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян ГУ ДПС у Кіровоградській області протягом січня - жовтня 2019 року

опубліковано 05 листопада 2019 о 09:13

Протягом січня – жовтня 2019 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 425 письмових звернень громадян, що на 211 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року (636), з них: 424 заяви (99,8 відс.), 1 пропозиція (0,2 відс.).

Із 425 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 281 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 49 – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 59 - через органи влади, 36 - від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 410 звернень виконано в термін та 15 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 555 громадян.

За статтю авторів звернень - 235 чоловіки (42,3 відс.), 178 жінки (32,1 відс.) та 142 (25,6 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 зверненню (0,2 відс.) від робітника, селянина, працівника бюджетної сфери, безробітного, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність; 20 звернень (3,6 відс.) від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх); 36 звернень (6,5 відс.) від пенсіонерів; 40 звернень (7,2 відс.) від підприємців; 454 звернення (81,7 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (0,2 відс.) - учасника війни, інваліда війни, інваліда І групи, учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, особи з багатодітної сім’ї; 2 звернення (0,4 відс.) - дитина – інвалід; 4 звернення (0,7 відс.) – інвалід ІІ групи; 7 звернень (1,2 відс) – інвалід ІІІ групи; 8 звернень (1,4 відс.) учасник бойових дій; 529 звернень (95,3 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (91,5 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (28,5 відс.), єдиного соціального внеску (10,1 відс.), митного оформлення (16,2 відс.), контрольно-перевірочної роботи (10,4 відс.), праці та заробітної плати (8,5 відс.).

Протягом січня - жовтня 2019 року здійснено 38 прийомів за зверненнями громадян, що на 109 прийомів менше, ніж за відповідний період 2018 року (147), з них: 36 заяв (94,7 відс.) та 2 пропозиції (5,3відс.).

Всього звернулося 39 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 32 чоловіки (82,1 відс.)та 7 жінки (17,9 відс.).

За соціальним станом заявників: 1 (2,6 відс.) – підприємець; 4 (10,3 відс.) – пенсіонери; 34 (87,1 відс.) – директора, бухгалтера, представники підприємств.

За категоріями авторів звернень: 1 (2,6 відс.) інвалід ІІ групи, 38 (97,4 відс.) – категорія не визначена.

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи та митного оформлення транспортних засобів.