Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - листопада 2019 року

опубліковано 05 грудня 2019 о 16:49

Протягом січня – листопада 2019 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 491 письмових звернень громадян, що на 182 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року (673), з них: 490 заяв (99,8 відс.), 1 пропозиція (0,2 відс.).

Із 491 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 342 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 50 – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 61 - через органи влади, 38 - від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 477 звернень виконано в термін та 14 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 621 громадян.

За статтю авторів звернень - 280 чоловіки (45,1 відс.), 198 жінки (31,9 відс.) та 143 (23 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 зверненню (0,2 відс.) від робітника, селянина, працівника бюджетної сфери, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність; 2 звернення (0,3 відс.) від безробітних, 24 звернення (3,9 відс.) від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх); 38 звернень (6,1 відс.) від пенсіонерів; 41 звернення (6,5 відс.) від підприємців; 512 звернень (82,4 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (0,2 відс.) - учасника війни, інваліда війни, ветерана праці, інваліда І групи, учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, особи з багатодітної сім’ї; 2 звернення (0,3 відс.) - дитина – інвалід; 5 звернень (0,7 відс.) – інвалід ІІ групи; 7 звернень (1,1 відс) – інвалід ІІІ групи; 10 звернень (1,5 відс.) учасники бойових дій; 591 звернень (95,2 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (91,9 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (27,9 відс.), єдиного соціального внеску (11,1 відс.), митного оформлення (15,3 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12,9 відс.), праці та заробітної плати (8,2 відс.).

Протягом січня - листопада 2019 року здійснено 39 прийомів за зверненнями громадян, що на 111 прийомів менше, ніж за відповідний період 2018 року (150), з них: 37 заяв (94,9 відс.) та 2 пропозиції (5,1відс.).

Всього звернулося 42 громадянина, з яких за статтю авторів звернень – 34 чоловіки (81 відс.)та 8 жінки (19 відс.).

За соціальним станом заявників: 1 (2,4 відс.) – підприємець; 4 (9,5 відс.) – пенсіонери; 37 (88,1 відс.) – директора, бухгалтера, представники підприємств.

За категоріями авторів звернень: 1 (2,4 відс.) інвалід ІІ групи, 41 (97,6 відс.) – категорія не визначена.

Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи та митного оформлення транспортних засобів.