Протягом січня – серпня 2019 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 347 письмових звернень громадян, що на 186 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року (533), з них: 346 заяв (99,7 відс.), 1 пропозиція (0,3 відс.).
Із 347 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 230 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 41 звернення – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 47 звернень через органи влади та 29 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 298 звернень виконано в термін та 49 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулося 475 громадян.
За статтю авторів звернень - 193 чоловіки (40,6 відс.), 144 жінки (30,3 відс.) та 138 (29,1 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 (0,2 відс.) – від селянина, працівника бюджетної сфери, безробітного, фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, 13 звернень (2,7 відс.) – від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх), 11 (2,3 відс.) – від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 18 (3,9 відс.) – від пенсіонерів, 38 (8 відс.) – від підприємців та 391 (82,3 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: по 1 (0,2 відс.) – учасник війни, інвалід І групи, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, по 2 (0,4 відс.) - учасник бойових дій, інвалід ІІ групи, дитина – інвалід, 5 (1,1 відс) – інвалід ІІІ групи та 461 (97,1 відс.) – категорія не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (92,2 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (31,9 відс.), єдиного соціального внеску (11,6 відс.), митного оформлення (19,4 відс.), контрольно-перевірочної роботи (9,7 відс.), праці та заробітної плати (7,8 відс.).
Протягом січня - серпня 2019 року здійснено 33 прийоми за зверненнями громадян, що на 83 прийоми менше, ніж за відповідний період 2018 року (116), з них: 31 заяв (93,9 відс.) та 2 пропозиції (6,1 відс.).
Всього звернулося 33 громадянина, з яких за статтю авторів звернень – 27 чоловіки (81,8 відс.)та 6 жінки (18,2 відс.).
За соціальним станом заявників: 1 (3,1 відс.) – підприємець; 4 (12,1 відс.) – пенсіонери; 28 (84,8 відс.) – директора, бухгалтера, представники підприємств.
За категоріями авторів звернень: 1 (3,1 відс.) інвалід ІІ групи, 32 (96,9 відс.) – категорія не визначена.
Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому стосувалися адміністрування податків, контрольно-перевірочної роботи та митного оформлення транспортних засобів.