Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В Устинівській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія”

опубліковано 24 липня 2023 о 14:57

 У Устинівській  ДПІ  Головного управління ДПС у Кіровоградської області  24.07.2023 року відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія” на тему: “Електронні сервіси ДПС- просто та зручно”. На запитання платників відповідала начальник Устинівської ДПІ  ГУ ДПС у Кіровоградської області Тетяна ДУБЧЕНКО. Пропонуємо деякі запитання та відповіді. 

Які електронні сервіси ДПС допомогають в дистанційному спілкування з податковою службою?

Електронні сервіси  ДПС:

- “Єдине вікно подання електронної звітності” - спеціалізоване  клієнтське  програмне  забезпечення, яке розміщено на вебпорталі ДПС у розділі “Головна/ Електронна звітність/ Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до “Єдиного вікна подання електронної звітності” (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/);

- “Електронний кабінет” - інформаційно-телекомунікаційна система вхід до якої здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/.

- Чи можливо громадянам дізнатися про наявність податкового боргу в Електронному кабінеті?

Фізичні особи – громадяни, які не є суб’єктами господарювання, можуть отримати інформацію про наявність або відсутність у них податкового боргу, використавши Електронний кабінет. Приватна частина Електронного кабінету через режим “Стан розрахунків з бюджетом” відкриває доступ до особових рахунків користувача зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника). Суми заборгованості перед бюджетом позначені червоним кольором. До приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету вхід здійснюється після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

- Які переваги Електронного кабінету для платника податків?

 Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.

- Які послуги можна отримати через Електронний кабінет?

У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:

відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню “Листування з ДПС”);

доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню “Облікові дані”), даних інтегрованих карток (меню “Стан розрахунків з бюджетом”), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню “Вхідні/вихідні документи”);

переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню “Стан розрахунків з бюджетом”);

отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;

отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;

створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Устинівська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області