Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Вільшанській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 12 липня 2021 о 10:35

В приміщенні Вільшанської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області 09.07.2021 року проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» На питання громадян щодо переваг подання звітності в електронному вигляді та безкоштовні електронні сервіси ДПС відповідала в.о.начальника Вільшанської ДПІ Ірина Нєдєлкова.

Відповіді на запитання, з якими зверталися найчастіше:

Що необхідно платнику для подання податкової звітності в електронному вигляді?

Відповідь: Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно:

- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;

- зареєструватися користувачем Електронного кабінету, розміщеному на офіційному веб-порталі ДПС, за допомогою отриманого електронного ключа;

- заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;

- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати до контролюючого органу можна в електронному вигляді.

Якими електронними сервісами може скористатися платник податків, який звітує в електронний спосіб?

Відповідь: З метою створення якісних умов обслуговування платників та забезпечення швидкості процесу адміністрування податків ДПС України розроблено та підтримуються в актуальному стані різноманітні сервіси, завдяки яким можна сформувати, перевірити та надіслати до ДПС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.

Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського забезпечення. Засобами Електронного кабінету платник податків може:

проводити звірку розрахунків з бюджетами;

заповнювати, перевіряти та подавати податкову звітність;

отримати інформацію про проведення документальної планової перевірки із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів перевірки;

отримати будь-який документ, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, тощо.

 Де можна отримати електронний цифровий підпис?

Відповідь: Отримати електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Наприклад:

-АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС

-АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК АТ «Ощадбанк»

-АЦСК «Україна»

-АЦСК «МASTERKEY»,ТОВ «АРТ-Мастер» та інші.

Вільшанська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області