В приміщенні Вільшанської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області 09.07.2021 року проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» На питання громадян щодо переваг подання звітності в електронному вигляді та безкоштовні електронні сервіси ДПС відповідала в.о.начальника Вільшанської ДПІ Ірина Нєдєлкова.
Відповіді на запитання, з якими зверталися найчастіше:
Що необхідно платнику для подання податкової звітності в електронному вигляді?
Відповідь: Для подання звітів в електронному вигляді платнику податків необхідно:
- отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів;
- зареєструватися користувачем Електронного кабінету, розміщеному на офіційному веб-порталі ДПС, за допомогою отриманого електронного ключа;
- заповнити та надіслати засобами електронного зв’язку Договір про визнання електронного документообігу;
- після отримання підтвердження про приєднання до електронного документообігу - звітувати до контролюючого органу можна в електронному вигляді.
Якими електронними сервісами може скористатися платник податків, який звітує в електронний спосіб?
Відповідь: З метою створення якісних умов обслуговування платників та забезпечення швидкості процесу адміністрування податків ДПС України розроблено та підтримуються в актуальному стані різноманітні сервіси, завдяки яким можна сформувати, перевірити та надіслати до ДПС податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також іншу корисну інформацію.
Електронний кабінет платника податків - це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціально встановленого клієнтського забезпечення. Засобами Електронного кабінету платник податків може:
проводити звірку розрахунків з бюджетами;
заповнювати, перевіряти та подавати податкову звітність;
отримати інформацію про проведення документальної планової перевірки із зазначенням дати початку проведення такої перевірки, ходу та результатів перевірки;
отримати будь-який документ, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, тощо.
Де можна отримати електронний цифровий підпис?
Відповідь: Отримати електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).
Наприклад:
-АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
-АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК АТ «Ощадбанк»
-АЦСК «Україна»
-АЦСК «МASTERKEY»,ТОВ «АРТ-Мастер» та інші.
Вільшанська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області