Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Благовіщенську податківці обговорили з громадськістю актуальні питання податкового законодавства

опубліковано 01 червня 2021 о 14:08

З метою покращення ефективності адміністрування податків і зборів, своєчасності та повноти проведення платежів до бюджетів усіх рівнів, а також роз’яснення переваг подання податкової звітності у електронному вигляді, 28.05.2021 року відбулася зустріч начальника Благовіщенської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області Наталії Кожухівськлї з громадськістю, бізнес – спільнотою, органами виконавчої влади місцевого самоврядування.: «Актуальне у податковому законодавстві».

Під час зустрічі присутні отримали відповіді на наступні питання:

1. Якими електронними сервісами діють для обслуговування платників?

Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.

Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків та взаємодію з представниками податкової служби. Значною мірою зменшується й адміністративне навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі.

Платникам податків надається наступні адміністративні послуги:

видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);

- підтвердження статусу податкового резидента України;

- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій;

- реєстрація розрахункових книжок;

- реєстрація платника єдиного податку;

- надання витягу з Реєстру платників єдиного податку;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;

- надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

2. Як можна отримати електроний ключ безкоштовно?

Отримати безкоштовно електронні ключі можна в приміщенні Кропивницької державної податкової інспекції, звернувшись  за адресою: м. Кропивницький, вул. Глинки, буд. 2 (Центр обслуговування платників).

Ключ ЕЦП дійсний два роки. Якщо строк дії ключа закінчується, за новим не треба йти до податкової. Вам потрібно встановити на комп'ютер програму «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Ще можна це робити онлайн. На сайті Кваліфікованого постачальника електронних послуг податкової перейдіть на сторінку повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

Додайте ключ, введіть пароль і підтвердить, що підписуєте договір «Про надання електронних довірчих послуг».

Крім того, ЕЦП можна отримати й у банку, якщо він має свій АЦСК. Так, ПриватБанк видає своїм клієнтам ключі ЕЦП, якими можна підписувати податкову звітність, документи, використовувати для входу в кабінет платника.

3. Які переваги має платник при поданні звітності в електронному вигляді?

Подання податкової звітності в електронному вигляді має багато переваг як для платників податків, так і для податкової служби, зокрема платники податків отримують:

· економію робочого часу, а також власних коштів на придбання бланків звітних документів (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію, купувати бланки звітності);

· звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;

· уникнення витрачання часу у чергах при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;

· гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

· оперативне оновлення форматів подання документів в електронному виглядіпо телекомунікаційним каналам зв'язку (у разі зміни форм податковихдекларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податківавтоматично отримує можливість оновлення версій форматів);

· інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків тазаборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом);

· підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);

· конфіденційність інформації;

· оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

4. З чого складається новий звіт, який має назву Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та об’єднує в собі форму №1ДФ та звіт з єдиного соціального внеску?

Форма розрахунку складається із заголовної (загальної) частини, у якій вказуються відомості про роботодавця, його працівників та про склад Розрахунку, основної (розрахункової) таблиці, яка складається з трьох розділів, а саме:

І «Нарахування доходу та єдиного внеску за найманих працівників в розрізі місяців звітного кварталу»

ІІ «Нарахування грошового забезпечення та єдиного внеску за військовослужбовців, поліцейських, осіб рядового і начальницького складу та на суми допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами в розрізі місяців звітного кварталу (крім військовослужбовців строкової військової служби)»

ІІІ «Нарахування грошового забезпечення та єдиного внеску за патронатних вихователів, батьків – вихователів та прийомних батьків в розрізі місяців звітного кварталу»

Розрахунок має шість додатків, які є невід’ємною його частиною, і подаються до контролюючого органу у складі такого Розрахунку.

Звітний період для нової податкової звітності – податковий квартал. Строк подання протягом 40 календарних днів після закінчення звітного кварталу. Якщо строк закінчується у вихідний або святковий день, тоді останнім днем строку вважається операційний (банківський) ден, що настає за вихідним або святковим днем.

Благовіщенська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області