Державна установа «Урядовий контактний центр» створена згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 року №579-р з метою забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії під час розгляду таких звернень.
Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів електронних комунікацій і передаються відповідно до компетенції органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Офісу Президента України, державним колегіальним органам для розгляду порушених у них питань та надання відповідей заявникам.
Громадяни мають можливість подати електронне звернення через вебсайт Урядового контактного центру https://ukc.gov.ua/.
Досвідчені фахівці Центру цілодобово, 7 днів на тиждень, без святкових днів і вихідних приймають звернення на урядову «гарячу лінію», консультують громадян за допомогою сервісу онлайн-консультування у чатах на вебсайті Урядового контактного центру, а також вебсайтах МЗС, Міндовкілля, Мінсоцполітики, Мінцифри, державної програми «Доступні кредити 5-7-9%», громадської організації Фонд «Відкрита політика» (платформа «Доступна освіта») із зазначених та інших питань.
Функціонують такі лінії:
1545 – урядова «гаряча лінія»;
+38 (044) 284-19-15 – Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону;
1539 –«гаряча лінія» із соціальних питань;
1547 –«гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству;
0 800 503 486 – лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці.
Так, з початку 2023 року через Єдину електронну базу даних звернень від державної установи «Урядовий контактний центр» до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 22 звернення.
За результатами розгляду, по 20 зверненням надані відповідні роз’яснення, 2 звернення знаходиться на опрацюванні.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області