На базі Олександрійської філії Кіровоградського обласного центру зайнятості проведений семінар з роботодавцями Олександрійської територіальної громади в рамках роботи офісу «Зроблено в Україні», спікерами на якому були в. о. директора Олександрійської філії Кіровоградського обласного центру зайнятості Ірина Мукієнко, заступник начальника відділу надання послуг роботодавцям Олена Яценко, начальник Олександрійської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області Яніна Нечипоренко.
В ході проведення заходу фахівці Олександрійської філії Кіровоградського обласного центру зайнятості проінформували присутніх про фінансування бізнес - планів, реалізацію грантових програм, відшкодування витрат роботодавцям за влаштування на роботу внутрішньо переміщених осіб та осіб з інвалідністю.
З питання щодо отримання мікрогрантів/грантів можна звертатися на гарячу лінію обласного центру зайнятості або до офісів підтримки малого і мікробізнесу «Зроблено в Україні», що діє на базі Олександрійської філії обласного центру зайнятості.
Так, роботодавці можуть отримати компенсацію за облаштування робочих місць для ветеранів та ветеранок з інвалідністю, які повертаються до своєї роботи. Раніше ця програма діяла лише для нових праце влаштувань.
Також компенсацію можуть отримати самозайняті особи та ФОПи з інвалідністю – зокрема, ті, хто повертається з війни та хоче відновити або розвивати власний бізнес.
Розширено перелік засобів для компенсації: тепер можна отримати відшкодування на програмне забезпечення, технічні засоби, а також переклад жестовою мовою.
Строк подачі заявки збільшено до 180 днів після працевлаштування або повернення ветерана/ветеранки.
Оскільки умовами мікрогрантів визначено обов’язковість реєстрації заявника фізичною особою – підприємцем, то Яніна Нечипоренко зупинилася на можливості автоматичної реєстрації ФОП у кілька кліків за допомогою сервісу Дія.
У подальшій підприємницькій діяльності Державна податкова служба пропонує фізичним особам – підприємцям багато безкоштовних електронних сервісів, основний з яких - «Електронний кабінет платника», за допомогою якого можна:
- створити та надіслати до ДПС електронні документи, податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо;
- в режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, зокрема, відомостей про суми отриманих доходів і утриманих податків, стану розрахунків з бюджетом, повідомлення-рішення на сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, або земельного податку;
- сплатити податки та збори;
- подати довідку про зміну облікових даних або заяву про повернення помилково та/або надміру сплачених грошових зобов’язань.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Також Яніна Нечипоренко зазначила, що Державна податкова служба України запроваджує комплекс заходів для врегулювання податкових питань мобілізованих ФОП та ветеранів. Напрацьовуються пропозиції щодо змін у законодавстві щодо фізичних осіб – підприємців, які призвані на військову службу під час мобілізації або залучені до виконання обов’язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, під час особливого періоду у частині щомісячних авансових внесків по єдиному податку і військовому збору для ФОПів 1-2 групи.
Олександрійська ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області