Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Новгородківській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 23 березня 2023 о 16:40

23 березня начальником Новгородківської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області Наталією Панасюк проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання функціонування Електронного кабінету.

Згідно з п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 №2755 VI зі змінами та доповненнями податкова декларація подається:

- особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05жовтня 2017 №2155-VII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.

У разі надсилання податкової декларації, розрахунку, звіту поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення на адресу відповідного контролюючого органу не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації, визначеного ст. 49 Податкового кодексу України.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до Податкового кодексу України, законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05жовтня 2017 №2155-VII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями без укладення відповідного договору.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вищезазначених законів.

В ході сеансу зазначено, що Електронний кабiнет складається із двох функціональних частин:

- відкрита (загальнодоступна);

- приватна (особистий кабінет).

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до наступних сервісів:

- персоніфікований податковий календар;

- перегляд облікових даних платника;

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;перегляд та друк раніше поданої звітності;

- перегляд вхідних/вихідних документів;

- листування з органами ДПС;

- подання заяв, запитів для отримання інформації;

- інформація про стан розрахунків з бюджетом;

- реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування до них в Єдиному реєстрі податкових накладних;

- інформація з Єдиного реєстру податкових накладних;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ;

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального;

- отримання витягів щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС;

- отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- інші електронні сервіси та корисна інформація.

Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості.

Так, платники мають змогу:

подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД).

Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.

 За результатами зустрічі, кабінет електронних послуг – це спілкування та листування з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію. Це швидко, зручно та безпечно. 

Новгородківська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області