Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Бобринецькій ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 25 січня 2023 о 13:23

У Бобринецькій ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС. Переваги подачі податкової звітності за допомогою електронних сервісів ». На запитання платників податків відповідав начальник Бобринецької ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Ігор ІСУПОВ .

Так, наведемо найактуальніші питання платників:

Що робити якщо виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено» при вході в електронний кабінет?

Спочатку потрібно перевірити правильність введення пароля, чи вірно вказана розкладка клавіатури (мова), також перевірити регістр вводу (великі/малі букви). Перевірити чи вірно обраний потрібний ключ (печатка, ключ бухгалтера, чи ключ керівника) щоб ввести відповідний пароль.

    У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла, для вирішення проблеми необхідно звернутися до представництва КН ЕДП ІДД ДПС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, зокрема, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

Які переваги при використанні Електронного кабінету для платника податків?

 Електронний кабінет - інформаційно-телекомунікаційна система, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/, а також через офіційний вебпортал ДПС (http://tax.gov.ua/).

Електронний кабінет працює цілодобово в реальному часі і не вимагає використання жодного додаткового програмного забезпечення. Цей сервіс надає змогу створити та надіслати до ДПС електронні документи: податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.

Як дізнатися про наявність чи відсутність податкового боргу в Електронному кабінеті? Та сформувати довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків.

 Заява про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Заява) подається, зокрема, в електронній формі – до державної  податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу через приватну частину Електронного кабінету.     Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням кваліфікованого електронного підпису.  

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику створити та надіслати Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві.  Довідку або відмову у наданні Довідки в електронній формі платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги».     Довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

Яким чином отримати довідку про доходи з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків через Електронний кабінет платника?

У рамках кампанії декларування доходів громадян та е-декларування особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, фізична особа – платник податків може отримати Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, скориставшись Електронним кабінетом (http://cabinet.tax.gov.ua).

Вкладка «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету надає можливість користувачу після проходження електронної ідентифікації сформувати, підписати та надіслати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (далі – Запит).

Запит заповнюється автоматично відповідно до реєстраційних даних платника податків.

Відповідь на запит (Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді) можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи» або у вкладці «Запит про суми виплачених доходів» режиму «ЕК для громадян» переглянути Відповідь № 2, сформовану на поданий Запит.

 Де можна отримати електронний цифровий підпис?

Отримати електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Наприклад:

-АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (безкоштовно)

-АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК АТ «Ощадбанк» (безкоштовно для клієнтів)

-АЦСК «Україна» та інші.