Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про всі переваги електронного кабінету розповіли платникам податків Світловодська

опубліковано 15 червня 2021 о 15:52

З метою роз’яснення платникам переваг подання податкової звітності у електронному вигляді, впровадження нових та удосконалення наявних електронних сервісів обслуговування платників, а також можливостей Електронного кабінету, 15.06.2021 року у Світловодській ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області проведено зустріч з фізичними особами-підприємцями та громадянами на тему: «Електронний кабінет - для зручності платника податків».

Під час зустрічі начальник Світловодської ДПІ Валентина КОЛЄСНІКОВА наголосила, що для того, щоб дізнатися про сплачені податки, подати звітність, отримати інформацію з реєстрів чи адміністративну послугу, подати заяву та запит не обов’язково йти до державної податкової інспекції. Чимало можливостей для отримання інформації зі свого персонального комп’ютера передбачено в рамках цифровізації послуг Державної податкової служби.

Максимальна цифровізація взаємовідносин держави та платників податків – першочерговий пріоритет для податкової служби. Зважаючи на сумну статистику втрат від COVID-19, навіть найбільш запеклі противники «цифри» погодяться, що електронна взаємодія  - ефективний спосіб уберегтися від хвороби і при цьому отримати необхідну довідку чи інформацію.

Кожен із нас, окрім того, що громадянин держави, ще й  платник податків, і від нашої податкової дисципліни залежить фінансова безпека країни. Щоб орієнтуватися у податкових новаціях, своєчасно подавати звіти, отримувати послуги без візиту до податкової інспекції іншої альтернативи, як стати активним користувачем пропонованих Державною податковою службою сервісів, не існує.

Для цього на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів.

У ході зустрічі платникам та громадянам надано практичні поради щодо користування «Електронним кабінетом платника». Також присутні на зустрічі мали змогу отримали відповіді на актуальні питання:

1. Де можна отримати безкоштовно електронний підпис?

Отримати безкоштовно кваліфікований електронний підпис (КЕП) можна в приміщенні Кропивницької ДПІ, звернувшись за адресою: м. Кропивницький, вул. Глинки, буд. 2 (Центр обслуговування платників, кабінет 15). Попередній запис проводиться за телефоном 36 69 52.

КЕП дійсний два роки. Якщо строк дії ключа закінчується і у даних платника не відбулося змін, за новим не треба йти до податкової. Вам потрібно встановити на комп'ютер програму «ІІТ Користувач ЦСК-1» та дистанційно сформувати новий.

Крім того, КЕП можна отримати й у банку, якщо він має свій АЦСК. Так, АТ КБ «Приватбанк» видає безкоштовно своїм клієнтам КЕП, якими можна підписувати податкову звітність, документи, використовувати для входу в електронний кабінет платника.

2. У чому полягають переваги при поданні звітності в електронному вигляді?

Платники податків отримують:

  • економію робочого часу;

  • звітність, надіслана до податкового органу електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів не потребує дублювання на паперових носіях, а також їх зберігання;

  • гарантію автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

  • оперативне оновлення форматів подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв'язку;

  • інформацію щодо стану розрахунків стосовно сплати податків та відсутності заборгованості перед бюджетом (податковий орган щомісячно висилає повідомлення про наявну заборгованість перед бюджетом);

  • підтвердження доставки звітності (податковий орган висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв'язку);

  • конфіденційність інформації;

  • оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

3. Які можливості має електронний сервіс «Отримання відомостей з ДРФО в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС»?

З метою забезпечення зручності платників податків запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з ДРФО в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС».

В межах нового електронного сервісу фізична особа – платник податків засобами Електронного кабінету у відповідь на запит може отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, в електронному вигляді, засвідчені кваліфікованою електронною печаткою ДПС.
Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків може бути сформований, починаючи з І кварталу 1998 року, за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, у зв’язку з чим загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів).
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Інструкція щодо дій користувача для отримання такого електронного документа знаходиться на офіційному вебпорталі ДПС за адресою: http://tax.gov.ua у приватній частині Електронного кабінету в розділі: Допомога → ЕК для громадян → Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

4. Які адміністративні послуги надаються платникам податків завдяки Електронному кабінету?

Платникам податків надається наступні адміністративні послуги:

- видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи);

- підтвердження статусу податкового резидента України;

- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій;

- реєстрація розрахункових книжок;

- реєстрація платника єдиного податку;

- надання витягу з Реєстру платників єдиного податку;

- включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- внесення змін до відомостей, що містяться у Реєстрі неприбуткових установ та організацій;

- надання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Отримати такі адміністративні послуги можна за адресами за наступним посиланням :infozvit@tax.gov.ua., «InfoTAX», в якому перейти за посиланням до Електронного кабінету для ідентифікації та завершення налаштування нового сервісу.

5. Де у соцмережі Facebook можна отримати актуальну інформацію про всі нововведення в цифрових сервісах ДПС та зміни в податковому законодавстві?

На офіційній сторінці Facebook ДПС України та ДПС у Кіровоградській області за посиланнями https://www.facebook.com/TaxUkraine - ДПС України https://www.facebook.com/tax.kirovograd - ДПС у Кіровоградській області. Також запрошуємо на на телеграмканал ДПС https://t.me/tax_gov_ua.

Світловодська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області