Протягом січня - вересня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 156 письмових звернень громадян, що на 240 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року (396), з них: 156 заяви (100 відс.).
Із 156 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 102 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 14 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 9 звернень через органи влади та 31 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 148 звернень виконано в термін та 8 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 181 громадянин.
За статтю авторів звернень - 83 чоловіки та рівно стільки жінок (по 45,9 відс.) та 15 (8,3 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 (0,6 відс.) – від робітника, від працівника бюджетної сфери, селянина, студента, особи, що позбавлена волі; 2 (1,3 відс.) – від військовослужбовців, 3 (2 відс.) - від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 6 (3,8 відс.) - від пенсіонерів, 8 (5,2 відс.) – від підприємців, 22 (13,7 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 135 (70,5 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 (0,6 відс.) - від учасника бойових дій, 2 (1,1 відс.) – від осіб з інвалідністю ІІ, 3 (1,7 відс.) від осіб з інвалідністю ІІІ групи, 175 (96,7 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (86,5 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (23,1 відс.), контрольно-перевірочна робота (18,6 відс.), праця і заробітна плата (12,8 відс.), реєстрація та облік платників податків (10,3 відс.), місцеві податки (7 відс.), єдиний соціальний внесок (3,1 відс.).