Протягом січня - серпня 2022 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 142 письмових звернень громадян, що на 187 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року (329), з них: 142 заяви (100 відс.).
Із 142 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 95 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 13 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 8 звернень через органи влади та 26 звернень від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 133 звернення виконано в термін та 9 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулось 153 громадянина.
За статтю авторів звернень - 75 чоловіки (49 відс.), 63 жінки (41,2 відс.) та 15 (9,8 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: по 1 (0,7 відс.) – від робітника, від працівника бюджетної сфери, селянина, студента, особи, що позбавлена волі; 2 (1,3 відс.) – від військовослужбовців, 3 (2 відс.) - від пенсіонерів з числа військовослужбовців, 6 (3,8 відс.) - від пенсіонерів, 8 (5,2 відс.) – від підприємців, 21 (13,7 відс.) – від колишніх працівників ДПС та 108 (70,5 відс.) - соціальний стан авторів звернень не визначено.
За категоріями авторів звернень: 1 (0,7 відс.) - від учасника бойових дій, 2 (1,3 відс.) – від осіб з інвалідністю ІІ, 3 (2 відс.) від осіб з інвалідністю ІІІ групи, 147 (96 відс.) – категорія авторів звернень не визначена.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно податкової політики (86,8 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (24 відс.), контрольно-перевірочна робота (17,9 відс.), реєстрація та облік платників податків (11,3 відс.), місцеві податки (7,2 відс.), єдиний соціальний внесок (3,5 відс.), праця і заробітна плата (13,8 відс.).