Протягом січня 2020 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 60 письмових звернень громадян, що на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року (59), з них: 60 заяв (100 відс.).
Із 60 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 43 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 9 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 6 звернень - через органи влади та 2 звернення - від інших органів, установ, організацій.
За результатами виконання: 49 звернень виконано в термін та 11 звернень знаходяться на виконанні.
Всього звернулося 66 громадян.
За статтю авторів звернень - 40 чоловіки (60,6 відс.), 24 жінки (36,4 відс.) та 2 (3 відс.) – стать авторів звернень не визначено.
За соціальним станом заявників: 1 звернення (1,5 відс.) від підприємця; 5 звернень (7,6 відс.) від пенсіонерів; 7 звернень (10,6 відс.) від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх); 53 звернення (80,3 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.
За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (1,5 відс.) - інвалід війни, інвалід ІІ групи; 8 звернень (12,2 відс.) - учасники бойових дій; 56 звернень (84,8 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (91,7 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (14,6 відс.), єдиного соціального внеску (30,9 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12,7 відс.), праці та заробітної плати (8,3 відс.).
Протягом січня 2020 року особистих прийомів за зверненнями громадян не відбулось. Зокрема, за відповідний період 2019 року здійснено 2 прийоми.