Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан роботи зі зверненнями громадян Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня - лютого 2020 року

опубліковано 06 березня 2020 о 10:30

Протягом січня - лютого 2020 року до ГУ ДПС у Кіровоградській області надійшло 94 письмових звернень громадян, що на 7 звернень менше, ніж за відповідний період 2019 року (101), з них: 94 заяви (100 відс.).

Із 94 письмових звернень за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень - 64 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 15 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадянина), 11 звернень - через органи влади та 4 звернення - від інших органів, установ, організацій.

За результатами виконання: 81 звернення виконано в термін та 13 звернень знаходяться на виконанні.

Всього звернулося 111 громадян.

За статтю авторів звернень - 57 чоловіки (51,4 відс.), 42 жінки (37,8 відс.) та 12 (10,8 відс.) – стать авторів звернень не визначено.

За соціальним станом заявників: по 1 зверненню (0,9 відс.) від селянина, працівника бюджетної сфери, підприємця; 9 звернень (8,1 відс.) від пенсіонерів; 13 звернень (11,7 відс.) від працівників органів ДПС (у т.ч. колишніх); 86 звернень (77,5 відс.) від авторів, соціальний стан яких не визначено.

За категоріями авторів звернень: по 1 зверненню (0,9 відс.) - інвалід війни, інвалід ІІ групи; 11 звернень (9,9 відс.) - учасники бойових дій; 98 звернень (88,3 відс.) – від авторів, категорію яких не визначено.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях стосуються переважно фінансової та податкової політики (88,3 відс.), у т.ч. інформування про ухилення від сплати податків (13,3 відс.), єдиного соціального внеску (27,7 відс.), контрольно-перевірочної роботи (12,1 відс.), праці та заробітної плати (11,7 відс.).

У січні - лютому 2020 року здійснено 1 прийом за зверненнями громадян, що на 2 прийоми менше, ніж за відповідний період 2019 року (3), з них: 1 заява (100%).

Всього звернулося 1 громадянин, з яких за статтю авторів звернень – чоловік (100%).

За соціальним станом заявників: 1 (100%) – інші (директор підприємства).

За категоріями авторів звернень: 1 (100%) – категорія не визначена.

Питання, що порушують громадяни в зверненнях стосувались щодо реструктуризації податкового боргу.