У Бобринецькому секторі Кропивницької ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронні сервіси ДПС». На запитання платників податків відповідав завідувач Бобринецького сектора обслуговування платників Кропивницької ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Ігор Ісупов.
Так, наведемо найактуальніші питання платників:
Що потрібно робити у випадку помилкового проставлення позначки у гр. 16 «Прошу взяти на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням об’єкта оподаткування» розд. 3 заяви за ф. № 20-ОПП?
Якщо платник податків перебуває на обліку за неосновним місцем обліку у контролюючому органі, зазначеному у заяві про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП, то проставлення такої позначки не вважається помилкою.
Якщо платник податків не повинен перебувати на обліку у контролюючому органі за неосновним місцем обліку, то такий платник може направити до контролюючого органу за неосновним місцем обліку лист щодо зняття його з обліку у такому контролюючому органі. На підставі документів наданих платником контролюючим органом за неосновним місцем обліку будуть проведені відповідні заходи щодо зняття з обліку.
Чи мають пільги з ПДФО і військового збору волонтери?
Не оподатковують ПДФО і військовим збором такі доходи фізичних осіб – волонтерів:
кошти або вартість майна (послуг), що надаються фізичній особі – волонтеру, з якою укладено договір про провадження волонтерської діяльності, в частині витрат неприбуткової організації, що залучає до своєї діяльності волонтерів, на проведення медичного огляду та вакцинації волонтера, інших лікувально-профілактичних заходів, безпосередньо пов’язаних з наданням волонтерської допомоги такою особою відповідно до Закону України «Про волонтерську діяльність» (далі – Закон);
відшкодування неприбутковою організацією особі – волонтеру, з якою укладено договір про провадження волонтерської діяльності, документально підтверджених витрат, пов’язаних з наданням волонтерської допомоги, у розмірі та відповідно до переліку, що передбачені ст. 11 Закону.
Чи можна отримати довідку про отримані мною доходи онлайн?
Так, можна отримати Відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору через Електронний кабінет. Для цього необхідно зайти в меню «ЕК для громадян» та обрати розділ «Запит про суми виплачених доходів». Також отримати відомості про доходи Ви можете за допомогою мобільного застосунку «Моя податкова» через розділ «Послуги».
Які документи потрібно подавати з декларацією на податкову знижку за навчання дитини
Граничний термін подання Декларації про майновий стан і доходи для громадян, які мають на податкову знижку 31 грудня поточного року.
Подаються наступні документи:
Декларація про майновий стан і доходи;
Додаток Ф3;
Договір з навчальним вузом;
Квитанції про сплату за навчання;
Паспорт платника (батька чи матір);
Свідоцтво про народження дитини;
РНОКПП платника (батька чи матір);
Реквізити для зарахування коштів
Що таке податкова знижка?
Платники податків мають змогу повернути частину коштів у вигляді податкової знижки у разі:
понесення протягом звітного року витрат, дозволених до включення до податкової знижки відповідно до п. 166.3 ст. 166 Кодексу;
якщо витрати підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями договорів за їх наявності, в яких обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги). Копії зазначених документів надаються разом з декларацією;
використання права на нарахування податкової знижки лише за наслідками звітного податкового року. Таке право не продовжується та не переноситься на наступний рік, якщо громадянин не скористався своїм правом у встановлений строк. Так, декларація подається до 31 грудня року, наступного за звітним року.
Де можна отримати електронний цифровий підпис?
Отримати електронний цифровий підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).
Наприклад:
- Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг ДПС (безкоштовно)
- АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК АТ «Ощадбанк» (безкоштовно для клієнтів)
- Дія.Підпис
- АЦСК Укргазбанк.
- АЦСК «Україна»
- та інші.