Начальником Новоукраїнської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області Гальченко Сергієм 25.08.2024 року проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Електронні сервіси ДПС».
Під час сеансу телефонного зв'язку було надано відповіді на наступні питання:
1. Чи можливо у «Електронному кабінеті» знайти інформацію про сплачені платежі до бюджету?
Платники податків-користувачі Електронного кабінету, мають доступ до своїх інтегрованих карток зі сплати податків, зборів та інших платежів (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), у тому числі інформації про свій податковий борг (заборгованість), та можливість здійснення сплати податків, зборів, платежів та єдиного соціального внеску скориставшись будь-якою із запропонованих платіжних систем та/або методів сплати.
2. Як подати дистанційно податкову декларацію у випадку отримання спадщини від особи яка не являється родичем?
Декларацію про майновий стан і доходи можна подати в електронному вигляді через Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/) у розділі «ЕК для громадян» – «Податкова декларація про майновий стан і доходи» або через мобільний застосунок «Моя податкова». Скористатись зазначеним сервісом можуть особи, які мають особистий ключ електронного цифрового підпису виданого будь-яким кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг.
3. Який алгоритм направлення листа до органів ДПС через «Електронний кабінет»?
Суб’єкти господарювання незалежно від місця обліку чи місця знаходження, мають змогу дистанційно спілкуватися з органами державної податкової служби. Для цього необхідно мати лише комп’ютер або смартфон, Інтернет та кваліфікований електронний підпис, отриманий у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або "хмарного" кваліфікованого електронного підпису. У меню «Листування з ДПС» потрібно заповнити необхідну інформацію, зокрема: код ДПІ; тип документа що надсилається; тематику; описати короткий зміст та прикріпити файл у форматі pdf розміром не більше 5 мб. Потім натиснути на зберегти, підписати та відправити.
4. Як у мобільному додатку «Моя податкова» перевірити наявність податкового боргу?
Сервіси мобільного застосунку «Моя податкова» надають платникам податків (фізичним особам) доступ до електронних сервісів податкової служби, у тому числі до інформації про стан розрахунків з бюджетом та податковий борг у розділі «Мої дані».
Функціонал мобільного застосунку забезпечує отримання платниками податків повідомлень про наявність податкового боргу та повідомлень про наявність узгодженого податкового зобов'язання. Для зручності платники податків мають можливість його сплатити із використанням QR-коду або будь якої із запропонованих платіжних систем та/або методів оплати.
5. Який алгоритм отримання Витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску?
Для отримання Витягу з інформаційно-комунікаційної системи ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та сплати єдиного внеску (далі – Витяг) необхідно здійснити вхід до електронного сервісу «Електронний кабінет» обрати меню «Введення звітності» вибрати поточний рік та місяць і натиснути на вкладку створити, обрати «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС» (для фізичних осіб форма F1300207), заповнити необхідні данні, перевірити, зберегти та відправити. Якщо ви отримали «Квитанція №2» з результатом обробки «Документ прийнято» то через деякий час у меню «Вхідні/ вихідні документи» розділ «Вхідні» отримаєте Витяг.
Також, Сергій Гальченко проінформував платників податків, щодо можливості взаємодії з контролюючим органом, зокрема, в електронній формі через Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua.
Для цього необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет за формою F1391602 – для фізичних осіб та J1391602 – для юридичних осіб.
Новоукраїнська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області