Начальником Долинської ДПІ Оленою Ткаченко, 18 грудня, в приміщені Долинської міської ради проведено робочу зустріч з заступником Долинського міського голови Олександром Климчуком.
Одним із пріоритетних напрямів роботи ДПС в умовах воєнного стану залишається розвиток онлайн-сервісів для задоволення потреб платників та забезпечення електронної взаємодії з органами ДПС.
Державна податкова служба продовжує цифровізацію та розвиток сучасних електронних сервісів для платників податків. Податкова активно працює над трансформацією та спрощенням процедур адміністрування податків, автоматизації процесів обліку та контролю, що дозволяє просто і комфортно отримувати електронні послуги, легко і зручно сплачувати податки.
Взаємодія бізнесу та громадян з органами ДПС здійснюється за допомогою Електронного кабінету, де платники мають змогу подати звітність, сплатити податки, отримати доступ до необхідної інформації, звернутись до органів ДПС за допомогою листування тощо.
Електронний кабінет – це інформаційно-комунікаційна система, яка створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді.
Електронний кабінет пропонує понад 130 сервісів, які постійно оновлюються та удосконалюються з урахуванням змін законодавства. Детально з повним переліком сервісів Е-кабінету можна ознайомитись, скориставшись Картою Електронного кабінету, що розміщена за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/map.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua/). Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Функціонал Е-кабінету включає:
- Кабінет для бізнесу;
- Кабінет громадянина;
- Кабінет особи-нерезидента;
- Кабінет посадової особи ЦОВВ.
Найпопулярнішими сервісами Електронного кабінету є:
- Е-документ (подання звітності, заяв, сервісних запитів, листування з ДПС);
-Аналітичні сервіси (доступ до інформації з систем електронного адміністрування);
-Доступ до реєстрів (понад 12 реєстрів);
- Сплата податків, QR-код для сплати;
- Доступ до особистої інформації;
- Е-кабінет громадянина.
Перевагами Електронного кабінету є те, що він працює цілодобово через мережу Internet на персональному комп’ютері або смарт-пристрої, безкоштовний та не потребує встановлення додаткового програмного забезпечення. За допомогою Електронного кабінету фізичні особи, фізичні особи – підприємці та юридичні особи можуть отримувати податкові послуги, не виходячи з дому в режимі онлайн.
Електронний кабінет – простий та зрозумілий сервіс для всіх. Інструкцію щодо його функціоналу, можливостей режимів та сервісів, відповіді на популярні запитання розміщено за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/help/.
Крім того, для зручності платників на вебпорталі ДПС у розділі «Онлайн-навчання» вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-navchannya/e-kabinet/) розміщені презентаційні та інформаційні матеріали стосовно можливостей Е-кабінету.
Також Головним управлінням ДПС України запроваджено мобільний застосунок «Моя податкова» доступний на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби, а також сплати податків з використанням платіжних систем.
У розділі «Реєстри» застосунку можна здійснити:
пошук фіскального чека;
пошук марки акцизного податку;
пошук даних реєстру платників ПДВ;
пошук даних реєстру страхувальників;
пошук даних реєстру платників єдиного податку;
пошук даних реєстру неприбуткових установ та організацій.
У розділі «Мої дані» застосунку можна отримати інформацію про:
- адресу реєстрації та фактичне місце проживання;
- обʼєкти оподаткування;
- обовʼязок сплатити суму грошового зобовʼязання (ППР);
- стан розрахунків з бюджетом.
У розділі «Послуги» доступно:
- направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів;
- подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка);
- подання Заяви на внесення змін до ДРФО (5 ДР);
- подання Облікової каотки фізичної особи – платника податків (1 ДР);
- подання Заяви до Реєстру волонтерів;
- перегляд інформації про стан розрахунків з бюджетом.
У розділі «Повідомлення» доступні:
- квитанції;
- відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків;
- інформація з ДРФО про джерела/суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку та військового збору;
- листи контролюючого органу.
Тож закликаємо користуватись онлайн – сервісами для задоволення потреб платників податків щодо дистанційного формату спілкування з податковими органами.
Долинська ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області