Головне управління ДПС
у Кіровоградській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Центр обслуговування платників Петрівської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області

, опубліковано 14 листопада 2016 о 15:37

28300 Кіровоградська область, смт. Петрове, вул. Центральна, 41  

  




 


Режим доступу до ЦОП Петрівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць для паркування

Графік роботи центру обслуговування платників:

Понеділок – четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П'ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Перерва на обід: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Субота, неділя – вихідний.

(із технічними перервами для санітарної обробки раз на дві години не більше 15 хвилин)

Пріоритетний час для прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.

Приймання всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно:

через скриньку для кореспонденції, яка знаходиться при вході до ЦОП;

за допомогою засобів електронного зв’язку;

через ІТС «Електронний кабінет» режим «Листування з ДПС»;

засобами поштового зв’язку.

Схема проїзду: від автостанції по вул. Центральна 300 м

Місця для паркування та підїзні шляхи знаходяться по вул.Центральна

Карта розташування (Завантажити)

Місця для паркування (Завантажити)


Організацію відвідування платниками податків ЦОП та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій здійснює керівник (модератор) ЦОП Пікінер Наталія Олександрівна: тел. (05237) 9-79-88.

Електронна поштова скринька: kr.dpi26@tax.gov.ua

Перелік послуг, що надаються у місці надання адміністративної послуги

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників: 

Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет черезWifi

Надання податкових консультацій

Надання доступу до публічної інформації

Запис на прийом до посадових осіб

Приймання вхідної кореспонденції

Приймання податкової звітності

Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції