Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центр обслуговування платників Петрівського сектору обслуговування платників Олександрійської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області

опубліковано 20 листопада 2025 о 12:37

28300 Кіровоградська область, селище Петрове, вул. Центральна, 41  


Режим доступу до ЦОП Петрівського сектору обслуговування платників Олександрійської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць для паркування

Графік роботи центру обслуговування платників:

Понеділок – четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П'ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Перерва на обід: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Субота, неділя – вихідний.

Пріоритетний час для прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.

Схема проїзду: від автостанції по вул. Центральна 300 м

Місця для паркування та під’їзні шляхи знаходяться по вул.Центральна; передбачено 1 місце паркування для людей з обмеженими фізичними можливостями.

Карта розташування (Завантажити)

Місця для паркування (Завантажити)


Організацію відвідування платниками податків ЦОП та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій здійснює керівник (модератор) ЦОП Пікінер Наталія Олександрівна: тел. (05237) 9-79-88 (тимчасово не працює. На період проведення ремонтних робіт телефон для довідок: 0970535384).

Електронна поштова скринька: kr.official@tax.gov.ua

Перелік послуг, що надаються у місці надання адміністративної послуги

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників: 

1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.
2. Приймання податкової та іншої звітності.
3. Взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням.
4. Видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.
5. Внесення змін і доповнень до Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб.
6. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. за заявою для застосування відповідної пільги)).
7. Погодження довідок-розрахунків, наданих платниками єдиного внеску, для видачі (перерахування) коштів для виплати заробітної плати надавачем платіжних послуг.
8. Надання консультацій із питань:
8.1. електронних сервісів;
8.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.