Головне управління ДПС
у Кіровоградській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Центр обслуговування платників Олександрівської ДПІ Головного управління ДПС у Кіровоградській області

, опубліковано 14 листопада 2016 о 14:42

27300 Кіровоградська область, смт. Олександрівка, вул. Незалежності України, 63

  



 


Режим доступу до ЦОП Олександрівської ДПІ ГУ ДПС у Кіровоградській області, наявність сполучення громадського транспорту, під’їзних шляхів та місць для паркування

Графік роботи центру обслуговування платників:

Понеділок – четвер: з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П'ятниця: з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Перерва на обід: з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.

Субота, неділя – вихідний.

(із технічними перервами для санітарної обробки раз на дві години не більше 15 хвилин)

Пріоритетний час для прийому громадян похилого віку та осіб з інвалідністю з 10 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.

Приймання всієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно:

через скриньку для кореспонденції, яка знаходиться при вході до ЦОП;

за допомогою засобів електронного зв’язку;

через ІТС «Електронний кабінет» режим «Листування з ДПС»;

засобами поштового зв’язку.

Схема проїзду: від автостанції по вул. Незалежності України пройти 1 км.

Місця для паркування та під’їзні шляхи знаходяться по вул. Вишневій

Карта розташування (Завантажити)

Місця для паркування (Завантажити)


Організацію відвідування платниками податків ЦОП та інформування керівництва центру про виникнення проблемних ситуацій здійснює керівник (модератор) ЦОП Шеремет Олег Олександрович: тел. (05242) 3-20-08, 3-20-04.

Електронна поштова скринька: kr.dpi26@tax.gov.ua

Перелік послуг, що надаються у місці надання адміністративної послуги

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

Надання можливості подати податкову звітність в електронному вигляді з використанням комп’ютеризованого робочого місця, або отримавши доступ до мережі Інтернет через Wifi 

Надання податкових консультацій

Надання доступу до публічної інформації

Запис на прийом до посадових осіб

Приймання вхідної кореспонденції

Приймання податкової звітності

Надання можливості ознайомлення та/або отримання друкованої продукції