Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області через центри обслуговування платників, місця прийому суб’єктів звернень та засобами комунікаційного зв’язку забезпечується надання 60 адміністративних послуг.
Протягом січня - липня 2025 року спеціалістами податкового органу області надано 75,9 тис. адміністративних послуг, з них 51,3 тис., або 68 відс., надано через центри обслуговування платників та місця прийому суб’єктів звернень, 24,6 тис., або 32 відс., отримано платниками податків в електронному вигляді.
Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору; реєстрації (внесення змін до реєстру) платника єдиного податку та надання витягу з реєстру платників єдиного податку; видачі довідки про доходи; з питань ліцензування окремих видів діяльності; видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи тощо; реєстрації РРО/ПРРО/КОРО/РК.
Державна податкова служба продовжує працювати над створенням нових сервісів в режимі on-line для зручності і комфорту платників податків в частині реалізації своїх прав та обов’язків у сфері оподаткування, що значно економить час та убезпечує від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області