Протягом січня-листопада 2022 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 186 письмових звернень громадян, що на 296 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року. Усі звернення, що надійшли, мають форму заяв.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (117 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (22 звернення), через органи влади (9 звернень) та від інших органів, установ, організацій (38 звернень).
Із загальної кількості 181 звернення виконано в термін та 5 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня-листопада цього року звернулося 213громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (73,9%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (24,2%), контрольно-перевірочної роботи (19,4%), реєстрації та обліку платників податків (9,7%), праці і заробітної плати (10,8%), місцевих податків (7,5%), єдиного соціального внеску (2,7%).
Головне управління ДПС у Кіровоградській області