Протягом січня-травня 2022 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 95 письмових звернень громадян, що на 118 звернень менше, ніж за відповідний період 2021 року, з яких усі 95 заяви.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (63 звернення), надсилають звернення засобами електронного зв”язку, через мережу Інтернет (9 звернень), через органи влади (5 звернень) та від інших органів, установ, організацій (18 звернень).
Із загальної кількості 93 звернення виконано в термін та 2 звернення знаходяться на виконанні.
Всього протягом січня-травня цього року звернулося 98 громадян.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (91,6%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (27,4%), контрольно-перевірочна робота (23,2%), реєстрація та облік платників податків (9,5%), місцевих податків (10,6%), єдиного соціального внеску (4,2%), праця і заробітна плата (8,9%).
ГУ ДПС у Кіровоградській області