За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом 2021 року до сервісу „Пульс” надійшло 43 звернення, з яких по 1 зверненню (2,3%) щодо відшкодування ПДВ, сплати збору за акцизні марки, подання звітності, незаконної підприємницької діяльності, зміни реєстраційних даних, податкової знижки, реєстрації акцизної накладної; податкової знижки; приведення у відповідність даних; контрольно-перевірочної роботи.
По 2 звернення (4,7%) надійшло щодо зняття з обліку ФОП та реєстрації податкових накладгих; Також, надійшло 4 звернення (9,3%) з питань реєстрації платником єдиного податку; по 5 звернень (11,7%) щодо невиконання рішень суду, 6 звернень (14%) щодо роботи органів ДПС та 15 звернень (34,9%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску.
Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області