За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня – листопада 2021 року до сервісу „Пульс” надійшло 39 звернень, з яких по 1 зверненню (2,6%) щодо відшкодування ПДВ, сплати збору за акцизні марки, подання звітності, незаконної підприємницької діяльності, щодо зміни реєстраційних даних, податкової знижки, реєстрації акцизної накладної; по 2 звернення (5,1%) щодо зняття з обліку ФОП та реєстрації податкових накладгих; 4 звернення (10,3%) з питань реєстрації платником єдиного податку; по 5 звернень (12,8%) щодо невиконання рішень суду, щодо роботи органів ДПС та 14 звернень (35,9%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску.
Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.