За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня – серпня 2021 року до сервісу „Пульс” надійшло 32 звернення, з яких по 1 зверненню (3,1%) щодо відшкодування ПДВ, сплати збору за акцизні марки, подання звітності, незаконної підприємницької діяльності, реєстрації платником єдиного податку, щодо зміни реєстраційних даних, реєстрації податкових накладних, реєстрації акцизної накладної; 2 звернення (6,3%) щодо зняття з обліку ФОП; по 4 звернення (12,6%) щодо не виконання рішення суду, щодо роботи органів ДПС та 14 звернень (43,7%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску.
Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.