За інформацією сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації організаційно-розпорядчого управління Головного управління ДПС у Кіровоградській області протягом січня – серпня 2021 року до сервісу „Пульс” надійшло 31 звернення, з яких по 1 зверненню (3,2%) щодо відшкодування ПДВ, сплати збору за акцизні марки, подання звітності, незаконної підприємницької діяльності, реєстрації платником єдиного податку, щодо зміни реєстраційних даних, реєстрації податкових накладних; по 2 звернення (6,5%) щодо зняття з обліку ФОП; по 4 звернення (12,9%) щодо не виконання рішення суду, щодо роботи органів ДПС та 14 звернень (45,3%) щодо списання недоїмки по єдиному внеску.
Питання, порушені заявниками, ГУ ДПС Кіровоградської області вирішені по суті. Результати розгляду відображені в Інформаційних картках та направлені до ІДД ДПС України.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області