Протягом 2020 року до Головного управління ДПС у Кіровоградській області надійшло 392 письмових звернення громадян, що на 271 звернення менше, ніж за 2019 рік. Усі 392 звернення - це заяви.
Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (215 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв”язку, через мережу Інтернет (78 звернень), через органи влади (66 звернень) та від інших органів, установ, організацій (33 звернення).
Із загальної кількості 386 звернень виконано в термін та 6 звернень знаходяться на виконанні.
Всього протягом минулого року звернулося 422 громадянина.
За змістом найбільша кількість звернень стосувалась податкової політики (91,8%), у т.ч.: інформування про ухилення від сплати податків (24,2%), єдиного соціального внеску (12,5%), контрольно-перевірочної роботи (12,8%), а також праця та заробітна плата - 8,2 відсотка.
У 2020 році здійснено 18 прийомів за зверненнями громадян, що на 28 прийомів менше, ніж за 2019 рік. Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися податкової звітності.