Як повідомили в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Кіровоградській області, через центри обслуговування платників, місця прийому суб’єктів звернень та засобами комунікаційного зв’язку Головним управлінням ДПС у Кіровоградській області забезпечується надання 91 адміністративної послуги.
Протягом січня-жовтня 2024 року спеціалістами податкового органу області надано 109,5 тис. адміністративних послуг, з них 82,7 тис., або 76 відс., надано через центри обслуговування платників та місця прийому суб’єктів звернень, 26,8 тис., або 24 відс., отримано платниками податків в електронному вигляді.
Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору; реєстрації (внесення змін до реєстру) платника єдиного податку та надання витягу з реєстру платників єдиного податку; видачі довідки про доходи; видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами; видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи тощо; реєстрації РРО/ПРРО/КОРО/РК.
Інформація про перелік адміністративних послуг, які надаються в центрах обслуговування платників, а також інформаційні картки адміністративних послуг та зразки заяв.
Перелік центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Кіровоградській області, до яких можна звернутися за отриманням адміністративних послуг.
Державна податкова служба продовжує працювати над створенням нових сервісів в режимі on-line для зручності і комфорту платників податків в частині реалізації своїх прав та обов’язків у сфері оподаткування, що значно економить час та убезпечує від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби.
Головне управління ДПС у Кіровоградській області